Wednesday, July 29, 2009

MY LITTLE SISTA BECAME A WOMAN

LITTLE SISTA,
em,aku doakan kamu sentiasa bahgia disamping suami tercinta. begitu pantas masa berlalu. aku rasakan seperti baru semalam kita berbasikal bersama. baru semalam kita berpondok bersama. baru semalam kita berguli bersama. aku harap kamu akan menjadi seorang isteri yang taat dan setia. aku harap kamu akan mula matang dan tahu untuk menguruskan keluarga kamu sendiri dan insyaallah menjadi ibu yang begitu menyayangi anak-anaknya satu hari nanti.
AKU,
masih mencari teman hidup yang dapat memahami aku. doakan aku dijodohkan dengan insan yang benar-benar menyayangi aku seadanya. bukan kerna kebendaanku tetapi kerna hati dan budiku. aku tahu bintang itu akan jatuh kebumi jua akhirnya. cuma aku perlu bersabar. insyaallah.

No comments:

Post a Comment