Tuesday, July 28, 2009

HARI KE 34

KAMU-KAMU LAGI,
em,aku gembira dengan kehidupan aku sekarang. mengumpul kamu-kamu yang sudi menerima aku seadanya dan sudi menyayangi aku sesempurnanya. aku harap persahabatan ini akan berkekalan. walaupun hanya 34 hari bersama kamu-kamu, aku rasakan bagai 34 ribu tahun aku mengenali kamu-kamu. bersama kamu-kamu juga, aku tidak perlu lagi menjadi orang lain seperti yang aku lakukan dulu. aku hanya perlu menjadi diriku sendiri. terima kasih kamu-kamu.
KAMU-KAMU,
kamu-kamu yang sentiasa sudi menoroti nukilan aku pula, tunggu aku pulang ya. insyaallah, aku akan lahir dengan aku yang baru. dengan jiwa aku yang dulu-dulu. yang sentiasa ingin kehidupan gembira dan bahgia bersama sahabat-sahabat di samping aku. tunggu aku pulang ya kamu-kamu. juz smile. :)

No comments:

Post a Comment