Wednesday, November 25, 2009

SEKARANG

TIDURKU,
lena tidur aku dalam mengharungi mimpi yang indah-indah bersama kehidupan baru aku. sehingga kadang-kadang, aku takut untuk terjaga. menghilang begitu lama 'disini' mungkin bermaksud aku begitu gembira dalam mengharungi kisah hidupku. muncul aku pula 'disini' mungkin kerna ingin meluahkan sesuatu yang telah berbuku dihati. seperti biasa, hati aku 'disini', untuk menyimpan kisah-kisah sedih dan pilu aku. untuk menyimpan kisah-kisah ceria dan gembira aku.
ITU,
itu adalah itu. walaupun kadang-kadang itu-itu selalu hadir dalam hidup aku tetapi itu tidak serupa dengan yang itu. aku masih mencari sang itu yang sering bersikap seperti itu kerna seperti apa yang selalu aku harapkan. aku juga ada hak untuk bahagia bersama itu yang begitu setia dan itu yang begitu menyayangi aku. jika itu adalah itu. hadirlah dalam hidup aku kerna aku perlukan itu seperti itu.

No comments:

Post a Comment